bezpapierové účtovníctvo

Bezpapierové účtovníctvo

by spravca

Rýchla doba si vyžaduje rýchle riešenia, alebo ako sa vraví, nemám čas strácať čas. Tieto pojmy pozná väčšina podnikateľov a živnostníkov, ktorí nevedia, kde im hlava stojí. Využívajú všetky možnosti, ako ušetriť čas. Patríte medzi týchto ľudí? Šetrite čas a prostriedky vďaka bezpapierovému účtovníctvu.

Vysoko efektívne bezpapierové účtovníctvo

Potrebujete daňové poradenstvo, hľadáte niekoho, kto vám bude viesť účtovníctvo alebo niekoho, pre koho nie je spracovanie miezd problémom? Samozrejme, že účtovníckych a poradenských firiem je nepreberné množstvo, ale nie každá z týchto firiem ponúka možnosť bezpapierového účtovníctva. Ešte ste o tejto možnosti nepočuli? Tak to je škoda, pretože v dnešnej dobe home office a častej nemožnosti osobnej komunikácie je bezpapierové účtovníctvo jednoduchou a predovšetkým efektívnou voľbou. Iste vás trápi aj otázka, či sa dá touto formou viesť kompletné účtovníctvo. Odpoveď je áno. Veď papierová doba sa pomaly stáva históriou, a to dokonca aj v ekonomickej sfére. Digitalizácia je možnosť, ako šetriť prostriedky aj čas. Kompletné bezpapierové účtovníctvo je možné viesť pomocou špeciálneho účtovného programu, do ktorého potrebné dokumenty nahráte a o všetko ostatné sa postará účtovnícka firma. Profesionáli z oblasti účtovníctva si kompletné dokumenty v systéme stiahnu a spracujú ich. Samotné nahrávanie je jednoduché a intuitívne. Samozrejme, že je potrebné natrafiť na účtovnícku firmu, ktorá tieto služby poskytuje. Takouto firmou sú špecialisti na účtovníctvo, spracovanie miezd a daňové poradenstvo Emineo Partners. Iste vás zaujíma i to, aký má ich účtovníctvo cenník. Kompletné ceny nájdete na webovej stránke Emineo Partners.

Čo všetko získate využívaním bezpapierového účtovníctva?

Okrem už spomínaného ušetreného času a prostriedkov sú benefity bezpapierového účtovníctva nasledovné:

  • Urýchlenie celého procesu vedenia účtovníctva.
  • Eliminovanie zbytočnej administrácie.
  • Účtovníctvo je možné viesť aj v období home office.
  • Znižuje sa riziko straty dokladov.
  • Lepšia prehľadnosť pre vás ako pre klienta účtovníckej firmy.
  • Prístup k všetkým informáciám kedykoľvek a kdekoľvek.
  • Ekologický a ekonomický prístup – zníženie spotreby papiera a tonerov.

Digitalizácia a inovatívne riešenia veľa napovedia aj o vašej firme a zlepšia jej celkový image.

 

 

You may also like